BLOGGER TEMPLATES AND Twitter Backgrounds »

Friday, July 9, 2010

terima kasih N.............

terima kasih kerana sudi menjadi kawan baekku...
terima kasih atas dorongan mu kepada diriku......
terima kasih atas kehadiran mu dalam hidupku............
diri mu telah banyak mengubah diriku..........
dari seorang yang kadang-kala ponteng kelas.....
sehingga menjadi seorang yang bersemangat pergi ke kelas setiap hari............
kehadiran mu banyak mengajarku erti persahabatan yang ikhlas & murni.........
dan menyuburkan kembali perasaan halus dalam diriku yang telah lama berkubur...
aku berjanji padamu...........aku tidak akan mengecewakan mu...........
aku x akan mengulangi kesilapan lampau........
aku berjanji akan membuatkan kau bangga terhadapku..........
insyaAllah kita akan sama-sama berjuang sehingga ke puncak kejayaan nanti.............
walau apa pun yang berlaku nanti............
aku x akan melupakanmu............
terima kasih wahai N...............

0 comments: