BLOGGER TEMPLATES AND Twitter Backgrounds »

Sunday, July 4, 2010

Aku rindu matrik melaka!!!!!!!!


hari pertama aku kat matrik melaka sesi 2007/2008....aku rase cm tkut je...ye laa xprnah msuk asrama...kiranye mcm jakun r aku nih kna duduk brjauhan dri rumah n family....n then aku jmpe laa rummate2 aku di bilik c331....
utk nas....ko memg rummate yg sporting....xkisah pn klau aku melalak mnjerit nyanyi lagu2 jiwang rock kapak tu...ko lepak je....memg best r ade ko as a rummate,,,,
utk mail....ko ni memg klakar laa...slalu je kelam-kabut psl ape2 pn....da aku kna byk 'cover' utk ko....psl ko nk usha awek budak akaun tu...memg x bleh blah laa ko...ade ke aku kna jd org tghnyer...hahaha trgelak2 kita masa tu kn....hehehe....
utk nabil....ko memg penyanyi n model sjati....suara ko lg sdap dri aku...masa ko mndendangkn lgu2 trbaru R' n B'....sbijik gaya ko mcm Chris Brown....hehe aku xkn lupakan gaya ko nyanyi masa kolej kta blackout dlu....haha klakar giler....
utk din jiran dpn bilik aku....ko memg macho n rock bebeh!! ko sbg ktua n pengasas kumpulan pencari hantu KMM nih...memg best r kwn ngn ko....kita same2 carik hantu ngn geng2 laen...aku ajak ko gi blok prempuan,ko x nk laa...pnakut laa ko....konfirm toilet prempuan ade hantu.....da by'benda2' tu dibuang kt situ...ape laa ko....tp masa kta kna kjar ngn pak guard naik motor...kita brlari smpai ke padang bola....gelap2 cm tu....nyorok dlm longkang...smata2 nk carik hantu laa kn...memg best giler ari tu dowh...haha....
utk ijan budak aras aku...aku nk mintak maaf kt ko sbb kta gaduh dlu tu....memg bodo giler r aku masa tu....xpyh gado pn xpe kn....tp biasa r main bola...tension je lebih....kenangan kna tumbuk ngn ko tu xkn aku lupa smpai bila2...ye laa first time kna tumbuk...sakit ngok....tp skrg kta 'peace' je laa k...mana laa ko skrg ye....hmm....
utk semua geng2 Liverpool tu...epi,anep,pa'an,azmi,b
oyak,n rmai lg tuh....thanks r sbb same brjuang support Liverpool FC....memg best tgk bola same2 ngn korg....aku xkn lupa masa korg sume backup aku masa aku da nk kna blasah ngn bebudak MU sbb aku ejek2 MU...masa tu kn MU kalah lwn bolton..bodo giler MU...nsib baek aku x mati kna baham ngn dorg mlm tu....masa kta sume tgk Liverpool blasah Arsenal 4-2 tu...memg best giler...jerit2 smpai hilang suara....pak guard pn kta halau rmai2....krusi kafe pcah...lompat2 atas meja....kta gadoh2 ngn bebudak Arsenal...tu sume kenangan trindah tu hehe....
utk bebudak praktikum aku..H5p3...korg emg the best!! korg memg sporting,happening,giler2...hoho....yaya dgn nyanyi lgu rock...farah ngn brg2 pink dia...daus dgn malas dtg klas nyer....nad dgn si qadry,kekasihnyer.....ain dgn lawak jenaka nya....afiq dgn 'cool'nyer.. ape2 pn, prktikum kta memg best!!!!
utk sume geng2 main bola ptg2....thanks for all ur frenship....kenangan mnjaringkn gol utk korg...aku xkn lupa....best giler dpt main bola ngn korg...korg sue terer2...aku cm cikai2 je hehe...

I wish i can go back to the time when i was in KMM....i miss u all!!!!! ;(

0 comments: