BLOGGER TEMPLATES AND Twitter Backgrounds »

Monday, July 26, 2010

kekalahan yang membanggakan.............

Ahad, 18 Julai 2010, 11.00 pagi ,,,,,,,,,,,,,,,,

team bola sepak 2nd year menentang 4th year pg tu....setengah jam selepas kami mengalahkan team 3rd year 2-0...kami lebih bersemangat nk kalahkan team 4th year.....cam biase dobok slaku manager n kapten kami memberikn nasihat n taktik utk kami...dan aku trkjut sbab aku dpt maen 1st eleven utk match nih..aku digandingkn ngn nabil jd striker.....aku cm gugup gak..tp try kontrol da emotion hehe....excited giler aku dpt maen 1st team..haha

ni laa formasi kami pg tu...

shafik ( GK )
tokwe ( RB ) ezri ( DC ) zahir ( DC ) syed ( LB )
nik ( RW ) jaha ( MC ) kacang ( MC ) zul ( LW )
nabil ( ST ) apiz ( ST )

bermulanye match tu...mmg nmpk team kami maen pnuh smgt...segala tktik yg da dibincangkn sblum match tu mmg mnjadi...seruis rr, team 4th year lgsung xde shot on trget mase 1st half tu.....team kami guna counter attack utk try pressure gol team 4th year....lpas tu, nik winger kanan kami brjaya lpas defend kiri 4th year....dan dia buat hantaran leret ke tengah....dan bola tu sampai kt aku....ni laa dia pluang aku utk mmbuat sjarah....tp bila aku nk rembat bola tu...tetibe aku trjatuh....sbab pdg tu licin..lahanat pnye pdg....aku try naek blik n kjar bola...tp aku kna lggar ngn keeper n defender 4th year tuh...aku trjatuh laa....tp ref xbg penalty...alaaahaaiiii rugi siott x gol...sume salah aku.....

2nd half brmula...masih 0-0 lg....kami brtahan ngn baek....team 4th year lame2 xde idea nk serang gol kami....tinggal 5 minit lg...winger kanan 4th year wat cross cantek...tp bola tu slow je....zahir nk clear bola tp dia trjatuh....so bola tu ditolak masuk oleh abang fizu masuk gol....1-0 utk 4th year....kami da down..tp kami x give up....lpas tu last minit, jaha wat throuhball mntap giler...abang oden slaku last man 4th year trlpas bola...tau2 je nik ngn nabil da free thruogh on gol...giler 2 lwn 1 kut...tinggal abg mijan, keeper 4th year je kt blkg....tp ntah cm ner, nabil bleh shoot x msuk gol....ateam kami da down abis masa tuh..tau2 je ref tiup wisel pnamat...abis daa game tuh....kami kalah 1-0...

walaupn kami kalah, aku bngga ngn kwn2 aku...dorg maen pnuh smgt, x putus asa.....komitmen tinggi oleh sume players....trbaekk laa geng hehe...tahun depan cuba lg kalahkn 5th year k hehehe....

sekian.....tggu team 2nd year lwn 1st year lak...xtau bila lwn nyer...tggu je laa ye.......

0 comments: