BLOGGER TEMPLATES AND Twitter Backgrounds »

Tuesday, July 13, 2010

Misteri Mimpi Shakila - Wings part 1

bila aku dgr lgu brtjuk 'misteri mimpi shakila' dendangan kumpulan Wings...aku slalu teringat kt seseorang yg prnh aku syg..dan name dye pn shakila jge...huhu

Aku mula knal shakila ni bila 1st day start kelas kt KMM sesi 2007/2008 dlu.....1st time aku nmpk dye....ak xde laa trus trpikat kt dye....tp aku dpt rse ade tarikan kt diri dye yg wat aku minat nk kwn ngn dye....bila aku diundi msuk satu group utk sbject English ngn dye ( farah n ayuni the other members ), aku rse happy sbb aku dpt pluang nk knal dye ngn lbih dkt lg...masa awl2 tu, dye mmg x lyn sgt aku ni...tp tu mmg sikap dye yg x brape rpt ngn kwn2 lelaki laen...bila da same2 wat discussions psl projek English yg x abis2 tu...lg byk laa aku dpt tau psl dye tu....
aku dpt tau yg dye agak lemah dlm English..so aku pn try laa tolong dye utk master English ni,wlaupn aku xde laa power sgt English pn...huhu...aku ingt lg stu mlm tu, aku n dye kna abiskn stu projek English same2...ktorg brdua kna discuss same2 sbb farah n yuni pn ade wat part laen gfak..n then sptutnyer keje2 ktorg tu kna combine jd stu projek English utk dihntar esok [g nyer.....so aku ngn shark pn try siapkn keje2 tu kt area dpn pjbt pntdbiran KMM tuh...aku tolong translate n shark taip pe yg aku translate kan tu...pastu ade sorg pak guard tu marah kt ktorg, sbb ingt ktorg ni tgh brdua-duaan...aku pn da nk naek mrh mase tu...tp shark yg tenangkn aku mase tu...huhu

lame2 ktorg jd lg rpt sbg kwn.....aku ingt lg stu hari tu...shark kna wat grup presentation utk sbject Pendidikan Islam..so dye pkai bju kurung merah same ngn member2 grup dye..kbetulan lak aku ari tu pkai bju melayu lgkp wrna merah sbb ari tu ari jumaat....bile shark nmpk aku je, dye marah kt aku....dye ckp dye x nk aku ikut pkai bju same kaler ngn dye...lame gak ktorg gaduh psl bnda kcik tu.....mlm lusa nyer bru aku call dye..mintak maaf kt dye..n dye pn mintak maaf kt aku gak..hehe klakar gak bila ingt blik citer tu.....

ntah laa...lame2 aku rse yg aku mkin suke kt shark...xtau knape...mase raya 2007 dlu..aku bg kad raye kt dye...dye suka sgt mse tu...n mase birthday dye dlu, aku bg kad birthday kt dye...aku ni x pndai nk luahkn prasaan dpn2...so aku wat cara cm tu je laa...bg kad je...huhu... sorg kwn baek aku mase tu ckp ngn ku..."baik ko ckp terus-terang ngn dye, klau tggu lame2 melepas nnti".......tp aku xde kekuatan nk wat cm tu....aku x brsedia lg nk trus-terang kt dye mase tu....

anyway, ktorg trus brkawan cm biase....tp sbenarnye hati aku da mkin suka kt dye...ingt lg mase prktikum ktorg wat BBQ party, shark calitkn krim kek kt muka aku...aku pn kejar le dye smpai dpt, pastu aku calitkn blik muka dye ngn krim coklat...haha lpas tu ktorg gelak same2...mmg aku xkn lupa kenangan tu....
bila final exam da tiba...ktorg same2 wish gudluck at each other.....n alhamdulillah kami sume lulus ngn cemerlangnyer....lpas tu bile UPU kluar....shark dpt msuk UPM, amik course mathematics...xheran pn sbb dye mmg power gilerr dlm maths....aku xpndai cm dye.....aku lak dpt UKM, amik medic..alhamdulillah....then ktorg pn x brjmpe lg sbb msing2 da msuk tmpt laen kn.....until 6 months later...............

( bersambung )........

1 comments:

fArAzAtIeY said...

ko nih dok kenang2 zmn lme.uhhu