BLOGGER TEMPLATES AND Twitter Backgrounds »

Tuesday, January 4, 2011

Ya Allah...what I have done...?????

today i made a very,very silly mistake...
ada ke aku gi post kat wall facebook aku...
aku ckp yang aku memang x puas hati dengan nazeera...
aku gi cakap yang dia tak appreciate aku sebagaimana aku appreciate dia...

ramai pulak yang like post aku tu..tapi sume budak luar laa...bukan batch aku...
tiba-tiba intan sabrina YM aku....
kata tak elok aku buat macam tu....sepatutnyer aku kena respect perasaan nazeera...dia seorang wanita..jadi of course dia mudah terasa hati dengan kata-kata aku tu tadi....

then aku baca plak satu artikel ni..dari kawan aku...pasal 'istiqamah hati bila dilanda cinta kepada seseorang'.....bila aku baca artikel tu..aku rasa menyesal....
aku menyesal sebab buat macam tu kat dia..aku dah lukakan hati dia...and almost certain dia mesti tak mahu kawan dengna aku lagi...

aku terus delete post tu..aku berterima kasih kat intan sebab dia sedarkan aku cepat-cepat...kalau tak, entah ape lagi aku cakap mengata dia tu....

i realised that even when we reallylove someone, we can't expect the person we love to give back exactly what we wanted from them....maksudnye ialah...kita suka/cinta dekat seseorang tu..tapi kita x boleh mengharap sangat si dia tu akan balas balik dengan cara yang kita suka....

i should have never expected much from her....she just wanted me as a friend, not more than that...jus myself that expected too much from her.....

aku akan pergi mintak maaf balik dekat dia....tapi aku memang malu & segan nak jumpa dia face-to-face....aku rasa macam hina sangat depan dia..aku rasa macam tak layak nak kawan or cakap dengan dia....

lepas ni, aku terima je ape seadanya...kalau dia nak terus kawan lagi dengan aku..alhamdulillah aku bersyukur..kalau tak..well thats the price i had to pay.....aku betul-betul menyesal sekarang...adakah nasi sudah menjadi bubur?? atau ade lagi ke sinar harapan dari dia untuk aku ...? aku rasa bersalah sangat....aku dah menangis pun tadi...hati aku tak tenang...

hanya pada-Mu ya Allah..aku mintak petunjuk dari-Mu.....;(

0 comments: