BLOGGER TEMPLATES AND Twitter Backgrounds »

Monday, November 15, 2010

dia~~~

kadang-kala...aku rase macam hati aku ni dipermainkan.....
xtahulah...mungkin perasaan aku je kot...
tapi aku dapat rasa yang dia memang dah x menghargai aku lagi....
aku tahu aku memang x ade hak untuk menyatakan yang aku telah memiliki dia....

entahlah....kadang2 aku rasa macam sia2 je aku banyak mendoakan dia selalu...lepas abis solat mesti aku doakan keluarga aku..lepas tu aku doakan dia pula....
mungkin salah aku jugak..terlalu mengharap sangat pada dia....

sekarang ni aku berdoa kepada-Nya......kalau dia untuk aku, maka mudahkanlah urusan kami berdua...

kalau dia bukan untukku..jauhkanlah hati aku sejauh-jauhnye dari hati dia.....

aku x boleh buat ape sangat pun..boleh berdoa je....hanya Dia yang Maha Mengetahui....

0 comments: