BLOGGER TEMPLATES AND Twitter Backgrounds »

Thursday, September 23, 2010

makin jauh~~~

sejak 2, 3 minggu lepas ni...
baru aku perasan....
dia macam menjauhkan diri dari aku.....
mungkin ni hanye perasaan aku je....
tapi memang x salah...
sejak aku luahkan ape yang aku rase...
dia macam elak dari jumpe aku...
aku harap ape yang akurase ni x betul....

"lagipun, dia kan ade ajak aku gi beraye rumah dia...? dia layan aku baik je..senyum2 lagi",kata hatiku sendiri...

entah laa...
bila fikir2 balik..
aku rase macam silap laa...
aku terus terang kat dia dulu...
patutnyer aku tunggu je dulu....
tapi aku takut...
aku takut aku x sempat bagitahu dia...
x tau ape akan terjadi pada kita esok lusa....
kot esok aku mati, dah x sempat ckp k dia....

tapi aku faham kalau dia macam nak jauhkan diri dari aku....
aku kesian kat dia....
mesti dia rase tertekan masa aku cakap ari tu...

sbab tu aku mintak maaf banyak2 kat dia dalam kad raye yg aku bg dia ari tu...

skarang aku xtau ape yang dia fikirkan sekarang...
aku xtau ape yang dia anggap pasal aku sekarang....

aku dah cakap...aku x nak mintak ape2 dari dia lagi...
aku tahu dia x sedia lagi..aku pun x sedia lagi....
aku nak kejar cita2 dulu...dia pun mesti same gak...

tiap2 hari lepas solat....aku berdoa kepada-Nya...
kalau dia bukan untuk diriku, maka jauhkanlah hatiku dari hatinye.....
sekarang aku rase hati aku macam dah makin jauh dari hati dia...
maksudnye dia bukan untukku...?

jika begitu takdirnya, maka aku redha...

Allah SWT lebih tahu ape yang terbaik untuk aku...
insyaAllah aku akan terus doakan untuk dia...
sebab dia sangat istimewa di hati aku...

semoga Allah SWT berikan petunjuk kepada aku dalam hal ni....amiinn~~

* saya sayang family saye
saye sayang kawan2 saye
saye sayang dia.....~~

0 comments: